Inloggen
Winkelmandje
Gratis verzending vanaf €75,- binnen Nederland en België
Veilig betalen met iDeal en PayPal
14 dagen retourgarantie
Garens altijd van hetzelfde verfbad

Betalen

Bij Wolplein kun je op diverse manieren jouw bestelling betalen. Maar hier vind je ook alle antwoorden op de meest gestelde vragen over betalingen.
  • Op welke manieren kan ik betalen?

    Online betalen kan bij Wolplein veilig en snel met iDEAL, creditcard (Mastercard en Visa), VVV-bonnen, YourGift cadeaukaart, Wolplein cadeaukaart, PayPal en Klarna. Shop je vanuit België? Dan is het ook mogelijk om met MisterCash te betalen in plaats van iDEAL.

    iDeal

    Met iDeal kun je online betalen via je Nederlandse bank. Dit is de meest gebruikte betaalmethode in Nederland. Wanneer je de optie 'iDeal' aanvinkt op de betaalpagina, kun je jouw bank selecteren. Vervolgens wordt je na het plaatsen van de bestelling automatisch doorgestuurd naar de beveiligde betaalpagina van MultiSafepay en van jouw bank om de betaling te voltooien.

    PayPal

    Wanneer je beschikt over een PayPal account, is betalen via PayPal een handige en snelle optie. Indien je nog niet beschikt over een PayPal account, kun je deze via de website van PayPal aanmaken. Wanneer je kiest voor 'PayPal' als betaalmethode, wordt je na het plaatsen van de bestelling automatisch doorgestuurd naar de beveiligde PayPal betaalpagina om de betaling te voltooien.


    MisterCash

    Met MisterCash kun je online betalen via je eigen Belgische bank. MisterCash is de meest gebruikte betaalmethode in België. Wanneer je de optie 'MisterCash' aanvinkt op de betaalpagina, wordt je na het plaatsen van de bestelling automatisch doorgestuurd naar de beveiligde betaalpagina van MultiSafepay en MisterCash, om zo de betaling gelijk te voltooien.

    Je betaalt je bestelling vooraf bij het ophalen in het Wolplein Iinspiratiecentrum. Kom je gezellig offline bij ons winkelen in het iInspiratiecentrum? Dan is het ook mogelijk om met de pin of contant te betalen.

  • Kan ik bij Wolplein achteraf betalen?

    Je kunt bij Wolplein op twee manieren achteraf betalen, namelijk met Klarna en creditcard.

    De eerste optie is door middel van Klarna. Klarna is een internationaal bedrijf dat het mogelijk maakt om een online bestelling pas na ontvangst te betalen. Betalen met Klarna gaat als volgt: Kies voor de optie 'Betalen na ontvangst (Klarna)' en vul de velden 'Geboortedatum', 'Telefoonnummer' en 'Geslacht' in. Klik op de knop 'Plaats je bestelling'. Zodra jouw bestelling door ons wordt verzonden, wordt de factuur enkele dagen later door Klarna via e-mail gestuurd. Volg de betaalinstructies op de factuur en maak binnen 14 dagen het bedrag over aan Klarna. Let op dat wanneer je bestelt met Klarna, je de factuur betaalt aan Klarna en niet aan Wolplein.

    Ook is het mogelijk om achteraf te betalen met creditcard. Wanneer je een bestelling plaatst, wordt het bedrag op je creditcard gereserveerd. Je betaalt je bestelling pas wanneer jouw creditcard van jouw betaalrekening wordt afgeschreven. .

  • Kan ik bij Wolplein betalen met VVV-bonnen?

    Ja, bij Wolplein is het mogelijk om met VVV-bonnen te betalen. Kies in de checkout voor de betaalmethode “VVV Cadeaukaart”. Hiermee reken jij jouw bestelling af met VVV-bonnen. Het eventuele resterende bedrag kan je gemakkelijk met iDEAL of creditcard betalen.

  • Met welke cadeaukaarten kan ik afrekenen bij Wolplein?

    Bij Wolplein kan je afrekenen met de Your Giftcard en de Wolplein cadeaukaart. Kies in de winkelwagen voor de optie “YourGift Cadeaukaart” of de “Wolplein Cadeaukaart”. Hiermee reken jij jouw bestelling af met deze cadeaukaarten. Het eventuele resterende bedrag kun je gemakkelijk met iDEAL of creditcard betalen.

    Benieuwd naar het saldo op jouw Wolplein cadeaukaart(en)? Bekijk dit dan op onze Wolplein saldochecker

  • Mijn betaling is mislukt, wat moet ik nu?

    Vervelend dat jouw betaling is mislukt. Wanneer dit het geval is sturen wij automatisch een mail dat wij jouw betaling nog niet hebben ontvangen. Via de bijgevoegde link kun je dan alsnog jouw bestelling betalen. Zodra deze betaling binnen is, zal jouw order verwerkt worden. Heb je bewust niet betaald, dan hoef je geen actie te ondernemen. Niet betaalde orders beschouwen wij namelijk automatisch als geannuleerd. Mocht een nieuwe betaling weer niet lukken, neem dan contact op met onze klantenservice

  • Ik heb een probleem met mijn creditcard, PayPal of Klarna betaling. Wat nu?

    Ik heb een probleem met mijn Creditcardbetaling.
    Elke betaling met een creditcard wordt snel en veilig gecontroleerd door de creditcardmaatschappij. Vaak heeft het hier bij een mislukte betaling dan ook mee te maken. Daarom is het aan te raden om eerst met je creditcardmaatschappij contact op te nemen. Mocht dat niet helpen, neem dan contact op met onze klantenservice

    Ik heb een probleem met mijn PayPal.
    Elke PayPal transactie wordt door PayPal zelf automatisch gecontroleerd. Als een betaling mislukt is het aan te raden de instellingen van je PayPal account na te kijken. Kijk hierbij naar gegevens zoals: klopt het emailadres dat gekoppeld is, is je bankrekening ingesteld of staat er genoeg geld op de PayPal rekening. Mocht dat niet helpen, neem dan contact op met onze klantenservice

    Ik heb een probleem met mijn Klarna betaling.
    Wanneer je wilt betalen met Klarna dan doet Klarna een snelle kredietcheck. Op basis van de uitkomst bepaald Klarna of jij wel of niet in aanmerking komt voor achteraf betalen. Op dit proces heeft Wolplein geen invloed. Mocht je vragen hebben over jouw eventuele afwijzing, dan is het aan te raden contact op te nemen met Klarna. Wil je alsnog je bestelling plaatsen maar dan met een andere betaalmethode? Neem dan contact op met onze klantenservice. Zij helpen je graag verder.

  • Kan ik bij Wolplein betalen met een bankoverschrijving?

    Het is bij Wolplein ook mogelijk om per bankoverschrijving te betalen. Om hier gebruik van te maken kun je contact opnemen met onze klantenservice. Betalingen door middel van bankoverschrijving worden door onze financiële afdeling handmatig verwerkt. Hierdoor kan het tot 5 werkdagen duren voordat jouw bestelling verzonden wordt.

  • Hoe gebruik ik een Wolplein coupon- of kortingscode?

    Bij Wolplein zijn wij gek op coupon- en kortingscodes! Maar natuurlijk is het ook handig dat jij weet hoe je deze moet gebruiken. Daarom hebben wij de couponcode pagina geschreven. Hierop vind je alle informatie inclusief afbeeldingen om jou verder te helpen.


  • Staat jouw vraag hier niet tussen? Neem dan gerust contact op met onze klantenservice want wij helpen jou graag verder.

    BEL ONS MAIL ONS VIND JE ANTWOORD
    +31 (0)418-721313 klantenservice@wolplein.nl Bekijk de meest gestelde vragen


     


    Winkelmandje

    Wis filters

    Filter

    Annuleren
    Bevestigen