Contactgegevens
- Wolplein.nl
- Doornepol 5
- 5301 LV Zaltbommel
- +31 (0) 418 72 13 13
- Contactinformatie
Naast scherpe prijzen en het gemak van online winkelen draagt Wolplein.nl natuurlijk zorg voor de juiste Service & Garantie bij uw aankoop.
Voor ons gehele aanbod geldt dat wij uitsluitend producten aanbieden, die voor de Nederlandse markt bestemd zijn. Alle producten zijn (indien van toepassing en beschikbaar) voorzien van een Nederlandse handleiding en zijn de door de fabrikant opgestelde Nederlandse garantievoorwaarden van toepassing. Garantie op producten wordt door klantenservice@wolplein.nl verleend conform de voorschriften die de desbetreffende fabrikant daarvoor heeft opgesteld.
Koopt u uw product(en) bij info@wolplein.nl, dan verzekert u zich van de volgende Service & Garantie voorwaarden:
1. 14 dagen zichttermijn na ontvangst van uw bestelling (Meer informatie zie: Afkoelingsperiode en herroepingsrecht)
2. Uitstekende garantie en garantie afhandeling
Beschadigde of niet werkende producten
Is er iets aan de hand met een product dat u bij klantenservice@wolplein.nl heeft aangeschaft, dan kunt u een beroep doen op de technische dienst van klantenservice@wolplein.nl voor het uitvoeren van de garantie.
Garantie voorwaarden
Op alle elektronische producten wordt ten minste 1 jaar (12 maanden) garantie verleend door klantenservice@wolplein.nl volgens onderstaande garantievoorwaarden. Alle producten die klantenservice@wolplein.nl aanbiedt betreffen producten bestemd voor de Nederlandse markt. Bij elk product zijn de in Nederland geldende garantie voorwaarden van toepassing. Voor de uitvoering van garanties volgt u onderstaande procedure:
De duur van de afwikkeling is sterk gerelateerd aan het desbetreffende product en eventuele toeleveringen van de fabrikant. info@wolplein.nl is hierbij volledig afhankelijk van de servicecapaciteit van een fabrikant;
Doet een probleem met een product zich voor binnen 7 dagen na aankoop, dan hanteert klantenservice@wolplein.nl de DOA-regeling (Dead on Arrival). Nadat u melding gemaakt heeft van een defect of niet correct functionerend product binnen 7 dagen na aankoop, zorgt klantenservice@wolplein.nl kosteloos voor een vervangend exemplaar;
Voor producten die klantenservice@wolplein.nl retour ontvangt en waarbij het opgegeven probleem niet kan worden geconstateerd, krijgt u 30 dagen de gelegenheid om het product, op eigen rekening, bij klantenservice@wolplein.nl af te halen of zorg te dragen voor een verzendvergoeding voor de retourzending.
Stuur nooit producten retour zonder bovenstaande procedures te doorlopen. Indien wij onaangekondigd producten retour ontvangen en daarvan niks afweten, kunnen wij deze niet in behandeling nemen.
Garantievoorwaarden
Garantie op producten wordt door klantenservice@wolplein.nl verleend conform de voorschriften die de desbetreffende fabrikant daarvoor heeft opgesteld. Op machines zit sowieso 1 jaar (12 maanden) garantie. Daarnaast worden soms door fabrikanten langere garantietermijnen op producten verleend.
De uitvoering van garantie wordt dan door klantenservice@wolplein.nl opgevolgd conform de voorschriften van de fabrikant. Garantie wordt uitsluitend verleend bij normaal huishoudelijk gebruik en onderhoud. Zo dient uw naai-, lock-, of coverlockmachine minimaal 1x per jaar, ingaand na het eerste jaar, een onderhoudsbeurt te krijgen. U dient de onderhoudskaart door de monteur te laten aftekenen.
Onderhoud door klantenservice@wolplein.nl
Uiteraard kunt u ook de machine in onderhoud geven bij info@wolplein.nl. Wij informeren u graag over de mogelijkheden en kosten.
Wilt u meer weten?
Neem dan contact op via de e-mail of per telefoon 0031 (0)418 - 72 13 19.