Service en garantie

Naast scherpe prijzen en het gemak van online winkelen draagt Wolplein.nl natuurlijk zorg voor de juiste Service & Garantie bij uw aankoop. 

Voor ons gehele aanbod geldt dat wij uitsluitend producten aanbieden, die voor de Nederlandse markt bestemd zijn. Alle producten zijn (indien van toepassing en beschikbaar) voorzien van een Nederlandse handleiding en zijn de door de fabrikant opgestelde Nederlandse garantievoorwaarden van toepassing. Garantie op producten wordt door info@wolplein.nl verleend conform de voorschriften die de desbetreffende fabrikant daarvoor heeft opgesteld.

 
Koopt u uw product(en) bij info@wolplein.nl, dan verzekert u zich van de volgende Service & Garantie voorwaarden:


Beschadigde of niet werkende producten
Is er iets aan de hand met een product dat u bij info@wolplein.nl heeft aangeschaft, dan kunt u een beroep doen op de technische dienst van info@wolplein.nl voor het uitvoeren van de garantie.

Garantie voorwaarden
Op alle elektronische producten wordt ten minste 1 jaar (12 maanden) garantie verleend door info@wolplein.nl volgens onderstaande garantievoorwaarden. Alle producten die info@wolplein.nl aanbiedt betreffen producten bestemd voor de Nederlandse markt. Bij elk product zijn de in Nederland geldende garantie voorwaarden van toepassing. Voor de uitvoering van garanties volgt u onderstaande procedure:

Wanneer er iets niet in orde is met uw product, neem dan contact op met info@wolplein.nl Klantenservice (telefonisch 0031 (0) 800 – 1251 of per e-mail). Samen met u zullen wij analyseren wat er aan de hand is; 

  • Nadat is vastgesteld dat er een probleem voordoet met uw product kunt u het product versturen naar info@wolplein.nl. De kosten hiervoor zijn voor uw rekening.
  • Om voor de uitvoering van garantie voor uw product in aanmerking te komen, biedt u het product altijd aan samen met een kopie aankoopbewijs van info@wolplein.nl, een duidelijke probleemomschrijving met daarop vermeld uw gegevens en indien van toepassing het garantiebewijs van het desbetreffende product. Zonder deze begeleidende stukken is het niet mogelijk uw aanvraag in behandeling te nemen, noch om u te informeren over de status daarvan; 
  • Na in behandeling name van uw garantieverzoek, wordt u daarvan per e-mail op de hoogte gebracht door info@wolplein.nl. Gedurende de uitvoeringsperiode kunt u informeren naar de status via de e-mail. Nadat uw product hersteld of vervangen is, wordt het product naar u verzonden. De duur van de afwikkeling is sterk gerelateerd aan het desbetreffende product en eventuele toeleveringen van de fabrikant. info@wolplein.nl is hierbij volledig afhankelijk van de servicecapaciteit van een fabrikant; 
  • Doet een probleem met een product zich voor binnen 7 dagen na aankoop, dan hanteert info@wolplein.nl de DOA-regeling (Dead on Arrival). Nadat u melding gemaakt heeft van een defect of niet correct functionerend product binnen 7 dagen na aankoop, zorgt info@wolplein.nl kosteloos voor een vervangend exemplaar; 
  • Voor producten die info@wolplein.nl retour ontvangt en waarbij het opgegeven probleem niet kan worden geconstateerd, krijgt u 30 dagen de gelegenheid om het product, op eigen rekening, bij info@wolplein.nl af te halen of zorg te dragen voor een verzendvergoeding voor de retourzending.
  • Stuur nooit producten retour zonder bovenstaande procedures te doorlopen. Indien wij onaangekondigd producten retour ontvangen en daarvan niks afweten, kunnen wij deze niet in behandeling nemen.


Garantievoorwaarden

Garantie op producten wordt door info@wolplein.nl verleend conform de voorschriften die de desbetreffende fabrikant daarvoor heeft opgesteld. Op machines zit sowieso 1 jaar (12 maanden) garantie. Daarnaast worden soms door fabrikanten langere garantietermijnen op producten verleend.

De uitvoering van garantie wordt dan door info@wolplein.nl opgevolgd conform de voorschriften van de fabrikant. Garantie wordt uitsluitend verleend bij normaal huishoudelijk gebruik en onderhoud. Zo dient uw naai-, lock-, of coverlockmachine minimaal 1x per jaar, ingaand na het eerste jaar, een onderhoudsbeurt te krijgen. U dient de onderhoudskaart door de monteur te laten aftekenen.


Onderhoud door info@wolplein.nl
Uiteraard kunt u ook de machine in onderhoud geven bij info@wolplein.nl. Wij informeren u graag over de mogelijkheden en kosten.

Wilt u meer weten?
Neem dan contact op via de e-mail of per telefoon 0031 (0) 800 – 1251.

Moment...